Over ons
Remo Fashion is een kledingmerk met een christelijk oogmerk, opgericht in 1995 door René Modderkolk uit Rijssen. Na een eerste paar jaar als marktkoopman begon René zijn eigen kledingverkopen door heel Nederland te organiseren. Vooral onder Gereformeerd Nederland groeiden die in 22 jaar tijd uit tot een begrip, een gezellig dagje uit zelfs. Ondertussen richtte hij zijn eigen kledingmerk op: Remo Fashion was een feit. Toch was op den duur de stap naar online logisch, zeker in tijden van Corona.
Onze clientèle bevindt zich vooral in het Bevindelijk Gereformeerde segment. Deze doelgroep hecht veel waarde aan traditionele normen en waarden, waaronder bijvoorbeeld zondagsrust, maar ook een eerbiedwaardige kledingkeuze. Daarbinnen vinden zij genoeg ruimte om hun eigenheid uit te drukken. In mooie kleuren, fijne stoffen, prachtige patronen en prints. Onze kernwoorden en -waarden zijn daarom: waardig, eerbaar, netjes en betaalbaar, maar ook sjiek, stijlvol en trendy.